Kriptovaliutų žaidimų ir azartinių lošimų reklamos yra „brangiausios“ norint pritraukti naudotojus | Bitin - Naujausios kriptovaliutų naujienos, analizės ir investavimo patarimai
Kriptovaliutų žaidimų ir azartinių lošimų reklamos yra „brangiausios“ norint pritraukti naudotojus

Kriptovaliutų žaidimų ir azartinių lošimų reklamos yra „brangiausios“ norint pritraukti naudotojus

2025-04-13
0 Komentarai

Kriptovaliutų žaidimų ir lošimų reklamos „baisiai brangios“ norint pritraukti vartotojus

 

Naujausi duomenys rodo, kad kriptovaliutų žaidimų ir azartinių lošimų kampanijos yra brangiausias būdas įsigyti naudotojų su esamomis kriptovaliutų piniginėmis, užimantis didžiausią kainą tarp visų kriptovaliutų pramonės sektorių.

„Žaidimų ir azartinių lošimų kampanijos yra brangiausios, kurių vidutinė CPW yra 8,74 USD, o apatinis kvartilis – 3,40 USD“, – teigė Web3 rinkodaros įmonės „Addressable“ vienas iš įkūrėjų Asafas Nadleris neseniai paskelbtoje ataskaitoje X. CPW arba kaina už piniginę laikomas „kokybiškesniu“ rodikliu, nes jis seka svetainės lankytojų, kurių naršyklėje jau įdiegta kriptovaliutų piniginė, kainą.

Gali būti kalta „didesnė nutekėjimo“ norma

Nadleris anksčiau Cointelegraph sakė, kad jų analizės duomenys parodė, kad naudotojai, turintys piniginę, labiau linkę pereiti prie kriptovaliutų produktų.

CPW skirtinguose regionuose per bulių rinkas 2024 m. I ir IV ketvirčiais. Šaltinis: Asaf Nadler

Nadleris teigė, kad didelis kriptovaliutų žaidimų ir azartinių lošimų kainos ir grąžos santykis gali būti dėl „didesnio nutekėjimo, spekuliatyvaus elgesio ir aršios konkurencijos“. Jis pridūrė:


Gaukite 25 USD, kai per 30 dienų prekiausite 100 USD per Kraken programėlę. Pasaulinio lygio saugumas ir 24/7 palaikymas. Sužinokite daugiau adresu kraken.com/legal/disclosures.
Skelbimas

„Jei Web3 žaidimai tikrai yra neišvengiami, turime rasti galingesnį UA variklį, kad jie būtų tokie pat tvarūs kaip ir Web2.“

Tačiau Axie Infinity įkūrėjas Jeffas „JiHo“ Zirlinas balandžio 11 d. paskelbtame įraše X teigė, kad didelio CPW laikotarpiai yra tinkamas metas eksperimentuoti.

„Kurkite naujus žaidimus / produktų linijas, įtvirtinkite savo rinkos dalį ir pasiruoškite kitam rinkos plėtimuisi“, – sakė Zirlinas. „Žinokite, kada yra susivyniojimo fazė. Žinokite, kada laikas sprogti“, – pridūrė jis.

Tuo tarpu decentralizuotų finansų (DeFi) ir centralizuotų finansų (CeFi) kampanijoms daug lengviau pritraukti naujų kriptovaliutų vartotojų. „DeFi/CeFi kampanijos yra ekonomiškiausios, vidutinis CPW yra 2,79 USD, o apatinis kvartilis – tik 0,10 USD“, – sakė Nadleris.

Rezultatai pagrįsti 200 programinių kampanijų, kurias „Addressable“ vykdo daugiau nei 70 reklamuotojų, teigiančių, kad jos skirtos maždaug 9,5 milijonams vartotojų visame pasaulyje.

CPW rezultatai įvairiuose kriptovaliutų pramonės sektoriuose. Šaltinis: Asaf Nadler

Jame stebima, kaip CPW skiriasi skirtinguose rinkos cikluose, regionuose, kampanijų strategijose ir auditorijos segmentuose.

Aukščiausios kokybės rinkoms kriptovaliutų vartotojus pasiekti brangiau nuosmukio metu

Nadleris teigė, kad nors aukščiausios kokybės rinkos bulių rinkų metu patiria mažų sąnaudų konversijas esamiems kriptovaliutų piniginių turėtojams, jų dėmesį pritraukti tampa daug brangiau rinkai smunkant.

Susiję: Trumpas panaikina DeFi tarpininko taisyklę didelėje kriptovaliutų pergalėje: Finansai iš naujo apibrėžti

Jis pabrėžė, kad 2024 m. JAV ir Vakarų Europoje CPW padidėjo atitinkamai keturis kartus ir 27 kartus nuo 1 iki 3 ketvirčio, nes rinkos ir toliau konsolidavosi, o kriptovaliutų piniginių turėtojų susidomėjimas mažėjo.

„Nors šios rinkos suteikia mastą ir kokybę per bulių bėgimus, jos tampa žymiai brangesnės, kai nuotaikos tampa meškų, todėl jos tampa mažiau tvarios nuosmukio metu“, – sakė Nadleris.

Tuo tarpu besiformuojančios rinkos, tokios kaip Lotynų Amerika ir Rytų Europa, „siūlo išskirtinai žemą CPW palankiomis sąlygomis, tačiau gali patirti didelį sąnaudų nepastovumą“.



 

Komentarai

Palikite komentarą