Binance įkūrėjo advokatė neigia pay-to-play kaltinimus

Binance įkūrėjo advokatė neigia pay-to-play kaltinimus

Komentarai

8 Minutės

Binance įkūrėjo advokatė neigia pay-to-play kaltinimus

Teresa Goody Guillén, asmeninė Binance įkūrėjo Changpeng Zhao (CZ) advokatė, kategoriškai atmetė teiginius, kad CZ gavusi prezidento malonę būtų buvusi dalies kokio nors pay-to-play susitarimo. Kalbėdama Anthony Pompliano podkaste, Guillén pavadino kaltinimus be pagrindo ir pabrėžė, kad jie kyla iš nepatvirtintų pranešimų bei kartojamų žiniasklaidos prielaidų, o ne iš dokumentuotų faktų. Guillén akcentavo, kad viešai skleidžiama informacija dažnai painiojama su prielaida ir reikalauja kruopštaus tikrinimo prieš skleidžiant ją plačiajai auditorijai.

Reguliaciniai kaltinimai, ne pinigų plovimas, sako Guillén

Guillén aiškiai nurodė, kad kaltinimai prieš CZ buvo susiję su Binance nesugebėjimu įdiegti pakankamų kovos su pinigų plovimu (AML) atitikties programų. Tai yra griežtai reguliacinės prigimties pažeidimai, kuriuos nagrinėjo agentūros, tokios kaip JAV Teisingumo departamentas (DOJ), Prekybos prekių ateities sandorių komisija (CFTC) ir Finansinių nusikaltimų tyrimų tinklas (FinCEN). Ji pabrėžė, kad jokiame iš dokumentų ar kaltinimų nebuvo teiginių apie CZ asmens vykdytą pinigų plovimą, sukčiavimą su identifikuojamais aukomis ar neteisėtų pajamų direktinį panaudojimą, susijusį su CZ.

"Tai yra reguliacinė klaida ar pažeidimas. Nėra jokio pinigų plovimo elementų," – sakė Guillén, teigdama, kad valstybės kaltintojai neturėjo pagrindo kelti baudžiamųjų kaltinimų CZ atžvilgiu. Ji aiškino, jog atitikties trūkumai, procedūriniai ir organizaciniai spragos skirtingai vertinami teisiškai nei kriminalinės veiklos pavyzdžiai, tokie kaip neteisėtų pajamų gavimas, struktūruotas pinigų plovimas ar sukčiavimas prieš konkrečius asmenis.

Atsakas į sąsajas su Trump susijusiais kripto projektais

Kelios žiniasklaidos publikacijos siejo CZ malonę su World Liberty Financial ir jos USD-1 stabiliuoju žetonu, pateikdamos spėlionių apie galimas sąsajas su buvusiu JAV prezidentu Donaldu Trumpu ir su jam artimomis kripto iniciatyvomis. Guillén kategoriškai paneigė bet kokias tokias sąsajas, pažymėdama, kad nėra patikimų įrodymų, jog World Liberty Financial būtų "Trumpo įmonė" ar kad USD-1 buvimas Binance grandinėje įrodo kokį nors ypatingą ar neteisėtą ryšį.

Ji pabrėžė kontekstą: USD-1 yra prieinamas keliuose blokčeinuose ir yra išvardintas kitų biržų sąrašuose, todėl jo buvimas vienoje grandinėje savaime negarantuoja jokių privilegijų ar slaptų susitarimų su tam tikrais visuomenės veikėjais. "Tik todėl, kad ką nors paskelbiu Craigslist skelbime, dar nereiškia, kad turiu ypatingą ryšį su buvusiu Craigslist generaliniu direktoriumi," – vaizdžiai palygino Guillén, siekdama parodyti, kad techniniai įrašai blokčeinuose dažnai neturi politinių ar asmeninių implikacijų be papildomų duomenų.

Žiniasklaidos šaltiniai ir dezinformacijos rizika

Guillén kritiškai vertino žiniasklaidos priklausomybę nuo antrinių ir tretinių pranešimų. Ji apibūdino pasikartojančią modelį, kuriame vienas leidinys cituoja kitą, o informacija rutuliuojasi taip, kad pirminiai šaltiniai nebūna patvirtinti. Toks praktikos pavyzdys didina klaidingų pranešimų riziką ir gali sukurti pasitikėjimo vakuumą, kurį užpildo spėlionės ir politinės interpretacijos.

"Dažnai matote žiniasklaidos pranešimą, cituojantį pranešimą, cituojantį dar kitą pranešimą, ir tam nėra jokio tvirto pagrindo, išskyrus šaltinius, esančius arti kažko arba kažkieno, o tai dažnai reiškia, kad šaltinis nėra patikimas," – sakė Guillén. Jos pastebėjimai atkreipia dėmesį į pastovius iššūkius, su kuriais susiduria tiek kripto bendruomenė, tiek žurnalistika, kai reikia surinkti patikimą informaciją apie aukšto lygio teisinius įvykius.

Vieši asmenys ir netikslūs pareiškimai

Advokatė taip pat atsakė į konkrečias viešas kaltinimų versijas, tiesiogiai aptardama pareiškimus, kuriuos pateikė kai kurie politikai ir visuomenės veikėjai. Ji išskyrė senatorę Elizabeth Warren, kuri, pasak Guillén, pateikė netikslius teiginius apie CZ veiklą ir Binance istoriją. Guillén priminė, kad kaltinimai žmonėms, kurių neįrodyta ar kurie nebuvo teisiškai pripažinti kaltais, yra neatsakingi ir gali klaidinti viešą diskusiją apie kripto reguliavimą bei vykdymą.

Tokia kritika atspindi platesnį problemos sluoksnį: vieši pareiškimai turi būti pagrįsti faktais, nes politiniai ar retoriniai išpuoliai gali turėti neigiamą įtaką reguliacinių institucijų sprendimams ir rinkos pasitikėjimui. Guillén teigė, kad teisingas informacijos patikrinimas ir atskaitomybė yra būtini, kad diskusija apie kripto sektoriaus taisykles būtų konstruktyvi ir objektyvi.

Kontekstas: malonės ir kripto vadovai

Guillén pateikė CZ malonės kontekstą platesniame istoriniame ir teisiniame fone, pažymėdama, kad prezidentinės malonės nėra nei naujiena, nei būdingos vienai konkrečiai pramonei. Ji priminė kitus atvejus, kuriais remiantis galima analizuoti precedento nebuvimą: buvusio BitMEX generalinio direktoriaus Arthur Hayes situacija ir su tuo susiję teisiniai procesai, taip pat istoriniai pavyzdžiai, tokie kaip Ross Ulbricht byla, parodo, kad prezidento malonės gali būti taikomos įvairioms situacijoms nepriklausomai nuo pramonės šakos.

Tokia istorinė perspektyva padeda suprasti, kad malonė dažnai priklauso nuo politinių, socialinių ir teisiškai specifinių aplinkybių, o ne vien tik nuo ekonominių interesų ar įmonių įtakos. Guillén atkreipė dėmesį, jog kiekvienas atvejis turi būti vertinamas savarankiškai pagal bylos faktus, procesinius sprendimus ir platesnį teisinį kontekstą, įskaitant ankstesnes precedento bylas ir federalinių agentūrų praktikas.

Binance ateitis ir tęstinis atitikimo priežiūra

Guillén patvirtino, kad CZ negrįš vadovauti Binance. Ji taip pat priminė, kad birža toliau veikia esant griežtam reguliaciniam akiratyje ir yra privaloma įvykdyti daugelį priežiūros mechanizmų. Bavimasis reguliacinėmis priemonėmis apima ne tik nacionalinius, bet ir tarptautinius reikalavimus: Binance šiuo metu prižiūri JAV iždo monitorius (U.S. Treasury monitor), ir bendrovei taikomos apribojimai, iškelti DOJ, CFTC, FinCEN ir OFAC. Be to, mainai uždrausta aptarnauti JAV mažmeninius klientus ir privalo vykdyti griežtas atitikties priemones, kol pasaulinės reguliavimo institucijos vertina jos veiklą.

Praktinis atitikimo priežiūros turinys apima keletą esminių komponentų: nuolatinę rizikos vertinimo procedūrą, klientų pažinimo (KYC) protokolus, realaus laiko sandorių stebėjimą, keitimų valdymo struktūras ir nepriklausomų auditorių tikrinimus. Guillén pabrėžė, kad Binance įmonės valdymas ir atitikties komandos turi investuoti į technologijas (pvz., bloko analizės įrankius, duomenų saugojimą ir ataskaitų sistemą) ir į procesus, kurie užtikrintų, jog mainai gali demonstruoti patikimą reguliavimo atitiktį peržiūros metu.

Be to, Guillén pažymėjo, kad užtikrinti atitiktį reiškia ne tik techninį atitikimą taisyklėms, bet ir kultūros pokytį organizacijoje: skaidrumas, atskaitomybė ir greitas reagavimas į priežiūros reikalavimus yra esminiai elementai, kuriuos vertins reguliuotojai.

Ką tai reiškia kripto rinkoms ir atitikimui

Aptarta byla ir Guillén pareiškimai išryškina du aiškius motyvus kripto pramonei. Pirma, mainų ir stabiliojo žetono leidėjų veiklai būtinos tvirtos AML bei atitikties (compliance) programos. Antra, žiniasklaida ir politikai turi taikyti atsakingą, įrodymus grindžiamą reportažų praktiką apie teisines ir politines permainas sektoriuje. Šios dvi kryptys vienodai svarbios: efektyvi atitiktis mažina kriminalinės veiklos riziką, o tikslus viešasis diskursas padeda formuoti racionalų reguliavimo požiūrį.

Stabilieji žetonai, tokie kaip USD-1, kurie cirkuliuoja keliose blokčeinuose ir kuriuos vykdo įvairūs leidėjai, reikalauja papildomo reguliacinio dėmesio: priežiūra turėtų apimti ne tik emisijos kontrolę, bet ir likvidumo valdymą, rezervų patikrinamumą, atskaitomybę auditoriams ir vartotojų apsaugą. Kadangi decentralizuotos finansų sistemos (DeFi) ir kryžminio grandinės likvidumas sparčiai plečiasi, reguliuotojai ir mainai bus susitelkę į prevencines priemones prieš neteisėtą finansavimą bei sankcijų pažeidimus, tuo pačiu skatindami teisėtą inovaciją.

Teisinėje perspektyvoje Guillén pastabos primena svarbų skirtumą tarp reguliacinių pažeidimų ir baudžiamųjų kaltinimų. Reguliacinės klaidos dažnai sprendžiamos administracinėmis sankcijomis, derinimos su programų pertvarkymu ir priežiūros mechanizmais, o baudžiamosios bylos, susijusios su pinigų plovimu ar sukčiavimu, turi žymiai rimtesnes pasekmes, įskaitant laisvės atėmimo bausmes. Šis skirtumas yra esminis tam, kaip teismai, reguliuotojai ir visuomenė vertina atvejus, susijusius su dideliais biržų operatoriais ir pramonės įkūrėjais.

Rinkos dalyviams, investuotojams ir stebėtojams Guillén komentarai turėtų priminti kelis praktinius aspektus:

  • Atitikties prioritetas: biržos ir stabiliojo žetono išleidėjai turi nuolat stiprinti AML/KYC programas.
  • Skirtingi teisės režimai: tarptautinė veikla reikalauja kuo geresnio koordinavimo su įvairių jurisdikcijų reguliuotojais.
  • Viešųjų ryšių vaidmuo: skaidrumas ir greita informacijos sklaida mažina nesusipratimų riziką.
  • Technologijų svarba: grandinės analizė, sandorių stebėsena ir duomenų integracija padeda identifikuoti rizikas ir atitikties spragas.

Ilguoju laikotarpiu, pramonė, kuri sugebės derinti inovacijas su stipriomis reguliacinėmis praktikomis, išlaikys konkurencinį pranašumą. Įmonės, kurios investuos į atitikties struktūras, nepriklausomus auditus ir praktinę bendradarbiavimo su reguliuotojais kultūrą, greičiausiai sulauks didesnio pasitikėjimo iš institucinių ir mažmeninių klientų.

Galiausiai, Guillén išsakytos pastabos ir platesnis teisinis kontekstas pabrėžia, kad Prezidento malonės ar kiti politiniai sprendimai neturėtų praskaidrinti būtinybės aiškaus reguliacinio režimo ir skaidraus priežiūros mechanizmo kriptovaliutų ekosistemoje. Aiškios taisyklės, nuoseklus vykdymas ir profesionalus žiniasklaidos darbas yra būtini, kad sektorius galėtų saugiai augti ir integruotis į reguliarias finansų sistemas.

Šaltinis: crypto

Palikite komentarą

Komentarai