2 Minutės
Blum žaidimų „tap-to-earn“ projektas atsidūrė dėmesio centre
Kriptovaliutų industrijai vis labiau populiarėjant, žaidimų „tap-to-earn“ (liet. „bakstelėk ir uždirbk“) segmentas per pastaruosius metus tapo itin geidžiamu tiek investuotojų, tiek paprastų vartotojų tarpe. Tačiau neseniai rinką supurtė svarbi naujiena – vienas iš populiaraus Blum projekto įkūrėjų ir buvęs „Binance“ atstovas Vladimiras Smerkis buvo sulaikytas Maskvoje dėl įtariamo sukčiavimo.
Sulaikymo detalės ir komandos reakcija
Maskvos Zamostvorcų rajono teismas sankcionavo Smerkio suėmimą, tačiau tikslūs prokuratūros nurodomi kaltinimų motyvai vis dar neskelbiami. Po šios informacijos paviešinimo, Blum komanda socialiniame tinkle X (buvusiame Twitter) paskelbė, kad Smerkis nebepriklauso projekto komandai ir atsistatydino iš vyriausiojo rinkodaros pareigų. Šis žingsnis priimtas siekiant užtikrinti projekto skaidrumą ir pasitikėjimą vartotojų akyse.
Blum žaidimas ir „tap-to-earn“ augimas
Blum buvo vienas iš pirmųjų žaidimų, įsitvirtinusių „tap-to-earn“ modelio populiarinimo fronte – čia vartotojai renka virtualią valiutą tiesiog bakstelėdami į ekrane krintančias snaiges. Surinktus žetonus, žadama, galima iškeisti į realius pinigus. Tokiu būdu projektas siekia inovatyviai susieti žaidimų pasaulį ir blokų grandinės technologijas.
Šio segmento išaugęs dėmesys pasijuto po didžiulės pasaulinės Hamster Kombat sėkmės 2024 metais – ši žaidimų platforma surengė didžiausią kripto istorijoje tokenų „airdrop’ą“, atnešusią naują bangą „tap-to-earn“ populiarumui. Blum neabejotinai sulaukė didesnio investuotojų ir žaidėjų susidomėjimo sekdama šia banga.
Rinkos tendencijos – „tap-to-earn“ žaidimų vertės augimas
Pasak CoinGecko pateikiamų duomenų, šiuo metu visų „tap-to-earn“ žaidimų žetonų rinkos vertė jau pasiekė 511 milijonų JAV dolerių. Tai atskleidžia šio segmento potencialą ir augančią paklausą tarp blokų grandinės entuziastų ir investicijų ieškančių žaidėjų.
Išvada
Blum projekto bendrakūrėjo sulaikymas išryškino ne tik kriptovaliutų industrijos rizikas, bet ir matomą rinkos susidomėjimą „tap-to-earn“ žaidimais. Nepaisant iškilusių teisinių iššūkių, tokie projektai ir toliau išlieka inovacijų priešakyje, pritraukdami vis daugiau vartotojų bei investuotojų visame pasaulyje.
Palikite komentarą