DDC ir Animoca Brands pradeda 100 mln. dolerių partnerystę, stiprindami Bitcoin strategiją

DDC ir Animoca Brands pradeda 100 mln. dolerių partnerystę, stiprindami Bitcoin strategiją

Komentarai

3 Minutės

DDC pradeda 100 mln. dolerių partnerystę su Animoca Brands stiprinant Bitcoin strategiją


DDC Enterprise Limited, pirmaujanti Azijos maisto elektroninės prekybos įmonė, įtraukta į Niujorko vertybinių popierių biržos sąrašus, paskelbė apie reikšmingą 100 mln. JAV dolerių vertės partnerystę su žinoma web3 lyderių bendrove Animoca Brands. Ši partnerystė žymi svarbų žingsnį diegiant „blockchain“ technologijas ir tobulinant įmonių iždo valdymą.

Naują partnerystę įtvirtino pasirašytas preliminarus susitarimo memorandumas, suteikiantis DDC prieigą prie 100 mln. dolerių sumos, skirtos paspartinti Animoca Brands su Bitcoin susijusias iniciatyvas. DDC pasitelks savo išteklius ir patirtį, siekdama sukurti ir įgyvendinti strateginius planus, kurie maksimaliai padidintų Animoca Brands Bitcoin turto grąžą ir naudojimo efektyvumą.

Pagal oficialų pranešimą, ši partnerystė paskelbta praėjus vos kelioms dienoms po to, kai DDC paskelbė strateginį įsipareigojimą investuoti į Bitcoin. Susitarimas su Animoca Brands sustiprins šią veiklą ir leis DDC dar aktyviau dalyvauti sparčiai augančioje skaitmeninio turto sektoriaus ekosistemoje.

 

Yat Siu prisijungia prie DDC Bitcoin vizionierių tarybos


Svarbus partnerystės aspektas – Animoca Brands bendraįkūrėjo Yat Siu paskyrimas į naujai įsteigtą DDC Bitcoin vizionierių tarybą. Jo dalyvavimas tikimasi suteiks išskirtinės lyderystės bei vertingos patirties, stiprinant DDC gebėjimus plėtojant pažangią web3 pagrindu kuriamą Bitcoin iždo strategiją.

DDC pirmininkė, įkūrėja ir CEO Norma Chu pasidalijo savo įžvalgomis: „Yat Siu dalyvavimas Bitcoin vizionierių taryboje atveria naujas industrijos žinias ir ryšius, kurie padės formuoti mūsų strateginę ateitį. Esame pasiryžę inovacijoms, stipriai rizikos kontrolei, ir siekiame atskleisti Bitcoin transformacinį potencialą kaip iždo turtą.“

 

Bendrovių tendencija: Bitcoin įsisavinimas vis labiau populiarėja


 

Bendrovės pirmauja BTC kaupime


Ryžtingas DDC sprendimas rinktis Bitcoin kaip pagrindinį rezervinį aktyvą rodo ryškų posūkį, atspindintį pasaulines kriptovaliutų rinkos tendencijas. Įmonės veiksmai primena agresyvią kaupimo strategiją, kuri aukštai iškėlė tokias bendroves kaip Metaplanet į pirmaujančių įmonių, sukaupusių daugiausiai Bitcoin, gretas.

Šį judėjimą papildo bendra platesnė tendencija – vis daugiau viešai kotiruojamų įmonių įtraukia Bitcoin į savo balansus, semdamiesi įkvėpimo iš tokių lyderių kaip MicroStrategy. 2025 m. birželio 30 d. MicroStrategy buvo sukaupusi net 597 325 BTC, kurių vertė viršijo 42 mlrd. JAV dolerių.

 

Instituciniai investuotojai verčia Bitcoin kainą kilti


Naujausi tyrimai rodo, kad 2025 m. antrąjį ketvirtį viešos įmonės sukaupė papildomai 131 000 bitcoinų – tai 18% įmonių Bitcoin atsargų padidėjimas. Ketvirčiui pasibaigus, bendra korporacinė BTC suma perkopė 847 000 vnt. Be to, spot Bitcoin biržoje prekiaujami fondai (ETF) padidino savo turimus BTC 8% (dar 111 000), stiprindami institucijų pasitikėjimą Bitcoin kaip vertės saugykla.

Institucijų investicijų augimas ir strateginės partnerystės, tokios kaip DDC ir Animoca Brands, toliau skatina Bitcoin rinkos augimą – jo kaina jau perkopė 118 000 JAV dolerių, o pats Bitcoin vis labiau įsitvirtina kaip pagrindinis modernios finansų sistemos turtas.

Šaltinis: crypto

Palikite komentarą

Komentarai